onsdag 24 februari 2010

Vem?

Oavsett om klockan precis har slagit om från 00 till 01 på natten eller om den visar 09, är det en av er besökare som kommer in och hälsar på just då. Vore så in i hoppsans fadderullan intressant att få veta vem du är. Kan du inte lämna något spår, typ en kommentar? I all enkelhet.

För övrigt tänker jag inte begära att Karthago bör förstöras, som den romerska politikern Cato den äldre gjorde, däremot tänker jag rekommendera restaurang East vid Stureplan i Stockholm om du vill äta riktigt gott. Konstigt nog var det första gången jag var där, och jag är glad att jag slapp betala, bara äta gott. Lite ledsen är jag att jag inte orkade äta någon efterrätt. Men plommon Saken var underbart god.

God natt.

7 kommentarer:

Fru Venus sa...

Inte jag :-) Kl. 00 - 01 är kl. 01 - 02 här, och då tuttar jag...!

Veronica sa...

Easts julbord ska tydligen vara "to die for". Jag läste menyn på hemsidan och ville gå, men ingen ville följa med. *muttrar* Iofs handlade det mer om att ingen orkade arrangera, jag vägrade. *muttrar igen*

Realisten sa...

Bloggen framför allt annat :)!
Man orkar alltid äta efterrätt, det måste du öva på så du lär dig.

Singelmamman sa...

Fru Venus: Ok, bockar av dig.

Yasha: Nästa jul kan jag gå med dig, har också hört att det är makalöst gott och jag är beredd att tro det.

Realisten: Jag ska öva! Jag lovar.

Anonym sa...

East har också en helt otrolig avsmakningsmeny med 7-rätter. Jabba-dabba-doo säger jag bara. Smaskigt värre.
Och jag håller med Realisten. Man har ALLTID plats för efterrätt!

Erika sa...

Hej hopp, brukar titta in här oftast varje dag, kanske inte mitt i natten men någon gång efter jobbet. Ha det bra.

Singelmamman sa...

Alfvan: Jag gör aldrig om det, hoppar över efterrätten! Och avsmakningsmenyn ska jag absolut testa. Hej förresten, kul att ses.

Erika: Trevligt att ses! Jag kikar tillbaka hos dig.