tisdag 9 februari 2010

På dejt med


Suzan, Ett dussin pannor, var precis som jag trodde och ännu trevligare! Singelmamman med hål i hela huvudet glömmer ta kort på snygga Suz. Men här är jag på väg till mötet. Det blev ett snabbt möte. Hon skulle iväg på magdans. Men vi hann med att prata, inte jag så mycket. Jag är ju ganska blyg. Hur som helst fick jag en snabb grundkurs i magdans vid sittande bord. Nu ska jag hem och öva. Tänk NK och REA.. Ja ja ni skulle förstå om ni varit med. Tack Suzan! nästa gång vi ses ger jag gärnet!

4 kommentarer:

Madlar sa...

Magdans sittande, verkar skumt o ganska osensuellt faktiskt ;)

Singelmamman sa...

Madlar: Inte alls! Och jag förstod precis vad Suz menade... :-)

Suzan sa...

Det är ju as-sexigt med magdans sittandes,... lite som omvänd lapdance ;)

Singelmamman sa...

Suzan: :-D