söndag 28 februari 2010

Inte den roligaste söndagen i mitt liv

Vinkade av vännen. Och får snart vinka hej till tonåringarna. Men ändå. Eller kanske just därför? Den här dagen hotar att dra ned mig i ett djupt svart hål. Kanske jag kan bota det med en rejäl städdag. Hört något så galet!? Förstår du hur illa det är? Jag gör det knappt själv. Men det räcker med att titta ut och att titta runt i lägenheten. Kanske jag ska ta ner julgardinerna i alla fall? Byta lakan i sängen, bära bort två ton återvinningsskräp och handla. Jippi, jag fattar inte att jag har en sån tur och roliga saker att se fram emot idag.

6 kommentarer:

Fru Venus sa...

Välkommen i klubben...

Singelmamman sa...

Kära Fru Venus: En exklusiv klubb, jag är djupt tacksam! Och tänk att vi två är med!

Suzan sa...

Håll ut! Snart är det tisdag! =)

Singelmamman sa...

Suzan: Ja underbart!

Realisten sa...

Låg bli julgardinerna, då blir det garanterat roligare.

Singelmamman sa...

Realisten: Japp, och det är mycket roligare nu!