onsdag 6 mars 2013

Så spännande

Har faktiskt en liten hemlis att berätta. Imorgon är en vanlig torsdag. Bara lite ovanlig, jag ska följa med mamma till en hjärtdoktor. Hennes hjärta är lite försvagat. Jag är glad att hon känner förtroende för mig och vill ha med mig.
Tonårsdottern har nu stannat även hela den här veckan här. Hur hon vill ha det i framtiden vet hon inte riktigt. Det är inte så att hon har något bråk med sin pappa, men det finns två småbröder där och just nu verkar tonårsdottern uppskatta stillhet och lugn och ro. Och att sitta i soffan och dricka te med sin halvsovande mamma. Ja vi alla är ju olika.
Ja just det ja, så var det det där med hemligheten. Jo håll i dig nu, men på fredag ska jag..!

Nä, det berättar jag då. Nu ska jag hänga tvätten, och sen hasa mig till sängen.

8 kommentarer:

Lippe sa...

Snacka om cliffhanger!! Lycka till hos dr med mamma.

Mammy sa...

Ta hand om lilla mamma! Hoppas allt går bra med henne. Ska tänka på er.
Kram

Snäckskalsdalen. sa...

Gulligt att gå med din mamma, dom är sköra ibland dom gamla mammorna, då behöver dom sin dotter, det är väl gulligt.

Dadadadada......dadadadada.......!

Sus sa...

Du ska ju ... .... ......

Hehe.

Och glöm inte mig!

Suzan sa...

Åhhhhh!!!!

Åsa Hellberg sa...

Mäh!

Spader Madame sa...

Spännande, bara en dag kvar nu!

Singelmamman sa...

Lippe: Känner mig sjukt nöjd med den cliffhangern!

Mammy: Tack! Hoppas på det bästa.

Snäckan: Ja, nu kommer tiden när jag som dotter får bli starkare. Jäpp, nu är det nära.

Sus: !!! Oui oui!

Suzan: Jo du.

Åsa Hellberg: Eller hur.

Spader Madame: Mycket spännande.