fredag 15 mars 2013

Helt rätt

En bra start på dagen är ingen garanti för fortsättningen. Men denna dag har varit en god dag. Bortsett en stund mitt på dagen när min hjärna kopplade ur. I såna lägen är det bra att kunna luta sig mot erfarenhet och rutin. Synd bara att jag inte hittade någon med de egenskaperna.

Så kom så småningom mina gäster, nä, vänner! Jag är väldigt glad att de är här. De är väldigt speciella vänner! Synd bara att vi bor så långt ifrån varandra. Skulle gärna träffa dem lite oftare.
Och så fick jag presenter! Ost och kex, en glasögonhållare och kolla bilden! Värsta fina påskfeelingen!


3 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Gula tulpaner är så fint. Hoppas ni hade en underbar kväll!

Chrissan sa...

Vilket finfrämmande. Och fina gåvor.

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Det hade vi sannerligen!

Chrissan: Väldigt fint alltihop.