lördag 2 mars 2013

En sån pörskans dag

De här dagarna när allt går som på räls utan avbrott och med ett leende på läpparna har ju varit extremt lätträknade de sista fyra månaderna. Och brukar alltså mina dagar se såna ut? Undrar kanske någon. Ja, jag är extremt lyckligt lottad med ett humör som pendlar mellan extrem glädje och extrem ilska. Där grunden ändå ligger på den positiva halvan av livsskalan.
Jag fick se mitt favoritlag Brynäs vinna över AIK i hockey. Eufori på det. Nu soffslöar jag i min älskade soffa.

5 kommentarer:

Fru Venus sa...

Vad skönt att du haft en sådan dag :-)

Mammy sa...

Glad här också å Brynäs vägnar!! :)

Fortsätt ha det bra!
Kram

Singelmamman sa...

Fru Venus: Väldigt skönt.

Mammy: Tack! Jag fortsatte ha det väldigt bra.

Shamrock sa...

själv har jag ett jämnt och bra humör - jag är ständigt förbannad

Singelmamman sa...

Shamrock: Skönt, inga överraskningar där då.