fredag 8 mars 2013

Och rätt svar är...

Island! Nu lunch på Arlanda.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Åå fy sjutton vad härligt!!! Ha en helt fantastisk resa! Puss i pannan!

Åsa Hellberg sa...

Vad underbart! Önskar dig en härlig resa.

Nina sa...

Wow! Hoppas du får en helt fantastisk resa! stor kram

Snäckskalsdalen. sa...

Kom med nåt nytt! Visste jag väl.....njuuuuuut!

Småländskan sa...

Vad härligt! Där har jag aldrig varit. Men min syrra har och hon var helt begeistrad. Ha en riktigt fin resa och se till att bada på där i "vulkanhålen".

Sus sa...

PArfymen var onödig. Jag tycker ju inte om parfym.

Fat..vi kanske inte är tillsammans 24/7?

Ha en härlig helg!

Knasterfaster sa...

Är det i tjänsten? Ett av de där fotouppdragen du har? Najs.

Shamrock sa...

Åhh dit vill jag oxå åka. Ha det så härligt

tigerlilja sa...

Åh! Det ligger lite avlägset, men nog skulle jag kunna tänka mig att bada där också...

Mammy sa...

Har en kompis som varit där flera gånger och hon älskar Island.

En stilla undran: Hur kom det sig att du åkte dit?

Ha det så gott där!