söndag 3 mars 2013

En dag

Rensat avloppet i badrummet. Check. Inte riktigt vad jag tänkt på söndagskvällen. Men när tonårsdottern tappar sin töjning, troligtvis i badet, är det bara för mamman att kolla avloppet. Inget ont som inte har något gott med sig. Avloppet behövde ju ändå rensas.
Och träningen gick bra, nu är jag i fas igen med fyra träningstillfällen per vecka. Så vad passar bättre än att kanske inte hinna med någon nästa vecka... Fast allt handlar ju bara om planering. Lätt som en plätt.

9 kommentarer:

Sus sa...

Plättlätt.

Eller.. =/

Åsa Hellberg sa...

Vad är en töjning???

Knasterfaster sa...

Töjning?! Är det tandställning vi snackar om nu?

Singelmamman sa...

Sus: Jag önskar det vore så.

Åsa Hellberg: Ett örhänge som töjer ut hålet i örat så det blir större.

Knasterfaster: Nä, se svaret till Åsa!

Anonym sa...

Asså, aj...töjning alltså. Jag fick rensa avlopp i tvättstugan igår. Det var äckligt.

Singelmamman sa...

Anne med e: Det var inte så äckligt här. Var nog inte så länge sen jag rensade avloppet.

Anonym sa...

It is not my first time to go to see this web page, i
am browsing this web site dailly and get good information from
here daily.

My homepage :: glutenunvertärglichkeit

Anonym sa...

WOW just what I was searching for. Came here by searching for newboynudes

Feel free to visit my blog post: wordpress seminar

Singelmamman sa...

Hej Anonyma: Jag känner mig helt fri och kommer således inte att besöka någon av bloggarna. Men tack för att ni tittade hit.