torsdag 7 mars 2013

Packningskoma

Kom igång starkt. Fram med resväskan. Sen inträffade det som alltid inträffar när jag ska packa. Jag blir handlingsförlamad. Så jag passar på att fråga, kan du lista ut vart jag ska? Jag packar lite varma kläder och baddräkt. Jag ska till en ö. (Sus o Snäckan ni får inte gissa...)
Tack för er omtanke om min mamma. Hjärtat är lite svagare, inget direkt alarmerande men det är försvagat. Förhoppningsvis blir det fler undersökningar.
Nä men om jag skulle leta upp ett till plagg att lägga i väskan.

14 kommentarer:

bakom berget sa...

Jag gissar på Island.

Kram Åsa.

Gafflan sa...

Åland?
Skönt att det inte är akut med din mamma och det där med att testa fuktspärrarna i badrummet känner jag mycket väl igen. :)
Kram

Gafflan sa...

England!

Sus sa...

Ö-rebro!

Sus sa...

Just ja, jag fick ju inte gissa...

Anonym sa...

Åland kan det inte vara eftersom Fru Venus inte använder baddräkt men ok kan det vara badhuset i Mariehamn???

Mässkalle

Shamrock sa...

Då ska du i alla fall inte på shoppingsemester för då skulle det bara vara bra om väskan var tom

Chrissan sa...

Åland så klart.:)

Singelmamman sa...

Åsa Bakom berget: Jäklar sicken bra gissning.

Gafflan: Nä, inte den ön denna gång. Och ja, vi har samma fuktspärrserfarenhet... :-) Kram på dig!

Gafflan: Nä, inte det heller.

Sus: Öh, nä.

Sus: Just ja. Du fick inte det.

Mässkalle: Och jag badar inte, knappt, hos Fru Venus ens på sommaren. Badkruka som jag är. Svaret är tyvärr fel.

Shamrock: Fast väskan kommer inte att bli fullpackad. Hoppas kanske få med mig något hem.

Chrissan: Fel, fel, fel!

Knasterfaster sa...

Jag gissar på Hasseludden. Det ligger på Värmdö tror jag. Dit skulle i alla fall jag vilja åka.

Anonym sa...

Jag vet inte, men jag saknar London. Jättemycket.

Mammy sa...

Paris?

Snäckskalsdalen. sa...

Regnkläder. Jag tror det kan vara bra med något regntåligt. Och så härligt, jag tror dom kan odla bananer där om dom vill........
Dadadadidada!
En riktigt skön resa!
Kramar en mille fr oss här!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Hasseludden är jättetrevligt. Men tyvärr fel.

Anne med e: Jag med. Det är en fantastisk stad. Men nä, icke denna gång.

Mammy: Åh! Paris! Där har jag inte varit sen 2004. Men inte heller Paris är rätt. Regnkläder. Hm. Just packningen tycket jag är svår. Ja, de kan också odla persikor har jag förstått.
Kramar tillbaka!