fredag 3 december 2010

Nä jag har tappat en och står naken i förorten

Varför, vem och när försvann en av mina följare? Men jag har fått stå naken här i förorten och fått fantastisk underbart god mat, och snart en säng, barnens säng. Ja det var väl allt.

Nä det var självklart inte allt. Trodde du det? Fast det är svårt att skriva, jag sitter snett i en fyllesoffa, (helt annorlunda mot Realistens och mitt mysbord) och jag har världens minsta tangentbord att skriva på. Men till saken. Jag har blivit avtecknad och så småningom kan du se de teckningarna här. Och återigen kan jag bara bekräfta; att blogga har gjort min värld så mycket större och så mycket roligare! Elin är fantastisk. Men säg inget till henne, då tror jag hon blir lite blyg.

9 kommentarer:

Gafflan sa...

Åh, så roligt med bloggdejt :D
Hon ritar så fint :D

Singelmamman sa...

Gafflan: ja hon tecknar jättefint. Och är sååå himla fin.

Chrissan sa...

Gillar hennes alster jättemycket.
Kul att modella lite.
Trevlig helg!

Elin Damberg sa...

Ameh gullsmurf-Singlomammo!!! :-D Ameh gullsmurfar alla tre här ovan.

Blyg är jag ju. Verkligen.

Nu ska vi inte tala om fyllesoffan, den förhatliga. Den ska jag lotta ut i en bloggtävling så småningom, hade jag tänkt.

Du är verkligen den perfekta krokimodellen. Jag har aldrig sett en så avslappnad modell. (Kan det ha varit den myckna vitlöken som klubbade dig?) Hopppas du sov gott bland Affes nallar sen. Varmt välkommen tillbaka änytajm!!

Fru Venus sa...

Jag har också blivit av med en följare, såg sen att det var Nilla, men hon är säkert kvar hos dig :-) Elin verkar underbar, förstår att ni synkar ;-) du vet, kaka söker maka!

Osloskånskan sa...

Du är faktiskt också ganska fantastisk. Alltid (nästan?) lika glad med en inställning att "ingenting är omöjligt, allt går att lösa".

M. sa...

Spännande :) jag håller utkik!

Realisten sa...

Det som står inom parenteser i en text är alltid det viktigaste. :)

Singelmamman sa...

Chrissan: Det var väldigt roligt att modella. Nice helg du med.

Elin: Tack vare dig som jag var så avspänd och jag kommer gärna tillbaka!

Fru Venus: Ja och här funkade kakorna och makarna perfekt! :-)

Osloskånskan: Tack för din kommentar det var väldigt snällt sagt!

M: Nu finns de där.

Realisten: Eller hur!