onsdag 21 juli 2010

Jag är nog redo nu!

Seg morgon, tog det lugnt och gick senare än planerat till träningen. Väl där upptäckte jag träningsvärken, armarna, baksidan av låren och rumpan känns rejält mörbultade. Jag vet att jag tog i ordentligt igår, men räknade verkligen inte med att jag skulle få träningsvärk. Passade på att ta i lite extra idag också. Och nu önskar jag att jag hade en badring att sitta på. Fy sjutton vad låren gör ont. Men nu blir det vila i en dag. Om jag inte räknar mitt shoppingpass i morgon med Medelålders och tjockast som träning. Vilket det nog faktiskt kan bli, jag räknar med att hitta allt jag behöver och lite till. Och helst på rea. Funkar det inte så går vi väl direkt på vinet.

4 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag skulle satsa på vinet direkt! Vem behöver kläder i den här värmen?? Kram

Singelmamman sa...

Fru Venus: I princip håller jag med. Men något säger mig att man inte får gå oklädd på stadens gator. :-) Kram

Singel i storstan sa...

Hahaha! Jag håller med Fru Venus! Nån trasa har du nog som du kan täcka över väsentliga delar med...

Singelmamman sa...

Singel: Hm, trasor har jag gott om. Men de är just dem jag vill byta ut mot nytt. (ej trasor :-)