onsdag 7 juli 2010

Hur jag kände igen Fru Venus


Ja trots blommor i håret, Dahlia, inte Nejlikor, var det mer Medelålders o tjockast förtjänst att vi hittade varann. Fru Venus hade gjort allt för att underlätta. Med det betyder också att hon bar en snygg midjekort tröja. Inklusive diadem med nämnda Dahlior. Champagne och rabarbervin har druckits. Jordgubbar och kyckling med finsk ädelost och bacon, och melonsallad med Medelålders underbara praliner har ätits. Sa jag rabarbervin? Nu är det godnatt. Hörs i morgon.

7 kommentarer:

Agneta sa...

Ni verkar ha haft det trevligt. Kul!!

Anonym sa...

Lite avis blir man allt.

nillas liv på pinnen sa...

Hoho! Det är morgon!
Eller lunch, snarare sagt.

Singelmamman sa...

Stort o smått: Mer än kul faktiskt!

Frunatmaken: Rekommenderar det starkt!

Nilla: *gäspar* Va? Redan?

Maj Korner sa...

Jag kan tänka mig att ni hade kul och att skratten rullade över nejden.

Realisten sa...

Nu slår det mig att nästa gång, när jag är med, så krävs det en anpassning för mathandikappade. :)

Singelmamman sa...

Maj: Mycket trevligt men lite kyla (jag är frusen av mig) fick in oss från balkongen.

Realisten: Du får lämna in förslag på mat en mathandikappad kan äta. Vill äta. Laga mat behöver du inte göra. Bra va?