lördag 24 juli 2010

Fel tid

Har (hade) bestämt att jag skulle ta sovmorgon idag. Men vaknar redan kl 7. Suck, och jag känner att jag fortfaraned är trött. Men jag har drömt en sanndröm och måste se vad jag kan göra för att förhindra katastrofen. Jag drömde att alla mina pengar är slut, och jag fick alltså lön igår. Det måste vara problemet med mitt kort när jag skulle betala igår.

Kanske jag sover lite innan jag ger mig på ekonomin.

Hade tänkt läsa lite bloggar, men vad sjutton! Alla verkar sova, inga uppdateringar på flera timmar. Hallå slöfockar, upp och hoppa! Hm. Under tiden kan ni läsa Nattens biblioteks funderingar om att erkänna när man har fel.

Nu tänker jag somna om.

11 kommentarer:

Fru Venus sa...

Uppdaterad ;-)

Singelmamman sa...

Fru Venus: *gäspar* God morgon. Bra gjort av dig. Ha en härlig dag.

Nattens bibliotek sa...

Tack för länkkärlek! Betyder mycket! Ha en skön lördag och att kontot är fullt!

Singelmamman sa...

Nattens bibliotek: Tackar tillbaka. Håller med. Och ha en skön dag du med.

Agneta sa...

Inte somnade du väl om, eller?

Jag har varit där och läst och kommenterat. Jag är så illa tvungen att erkänna att jag ibland har fel *harkel* *aj*

Singelmamman sa...

Stort o smått: Jo en halvtimme. Va har du fel? Nähä... :-)

Realisten sa...

Sov på morgonen människa!

Singelmamman sa...

Realisten: Visst är det knasigt!?

Petra sa...

Då får jag väl sätta mig och blogga då. :-)

Men eftersom du inte har lagt upp dig som följare av min blogg kan jag ju inte veta om det är just min blogg du längar efter. ;-)

Petra sa...

Då får jag väl sätta mig och blogga då. :-)

Men eftersom du inte har lagt upp dig som följare av min blogg kan jag ju inte veta om det är just min blogg du längar efter. ;-)

Petra sa...

förstår inte att jag så ofta blir dubbel hos dig. Hmm...