måndag 13 juli 2009

Hemma igen

Såg inga poliser på vägen hem från Näsviken så jag behövde bara tre timmar hem till 08-land. Vännen påstår att det var väldigt mycket för fort. Det märkte då inte jag.

I dag är det måndag, men en bra sådan. Sonen kommer äntligen hem, och vi ska hitta på något att roa oss med i kväll, efter en hård dag på jobbet. I morgon kommer också dottern. Sen kan jag börja fundera på semester. Fast den här veckan blir jag nog jobbet troget.

Pratade just med tvillingen, hon och hennes familj kommer och hälsar på vecka 31. Alltid kul! Och jag beundrar henne som står ut med vår mamma och styvpappa så koncentrerat. Syster min skickar upp deras son ett par dagar innan. Jag misstänker att han ska spionera lite i förväg...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte bra, du ska vara rädd om dej. En olycka och allt kan vara över. Ajabaja sa trollet och lättade skamset på gasfoten själv.

Singelmamman sa...

Tandgnisslur: Du har rätt, jag tänkte på det i morse. Ska ta det lite, lite lugnare nästa gång. *undrar om det går*

Vicki sa...

Inne och kikar i din blogg. Sätter ett tassavtryck efter mig.

Är det snart semestertider?

Vicki

Singelmamman sa...

Vicki: Hej hej! Härligt att få ett tassavtryck så här en tråkig måndag. (jo det blev ju det ändå) Japp, semester mot slutet av veckan!