torsdag 7 april 2011

Varmröd lampskärm

Gick ut på lunchen med H, först lite sushi sen in på Ljushusets rea. Och yes! Min lampskärm fanns där. Och vilket pris! Nedsatt från 495 kr till 129 kr. Jag tvekade inte en sekund. H hade visserligen lite invändningar. Typ; "den är ju inte direkt varmröd, den där svarta..." Men jösses alltså så kinkiga en del är. Svart är väl också en varm färg.

Lampan på bilden har absolut inte ett dugg med texten ovan att göra, den är inte alls lik den jag köpte, men jag kunde inte få en bra bild på skärmnen så du får vänta till jag kommer hem och tänt lampan.

10 kommentarer:

Caja: sa...

Bra köp med andra ord!!/caja

Småländskan sa...

Absolut! Varmsvart är den finaste färgen som finns! Det hade kunnat vara en "Bengt Grive-färg". Han hade ju många egna färger att förmedla. Men det kanske du inte vet, du är ju såååååå ung! *S*
Väntar på att du tänder!
Kram

Agneta sa...

Jag ser fram emot att få se bild på din lampskärm.

Agneta sa...

Bra pris förresten!

Knasterfaster sa...

Grillkol är varm och svart innan den blir röd och sedan blir den vit.

Singelmamman sa...

Caja: Exakt.

Småländskan: Med ena benet närmare 50-årsåldern så kommer jag väl ihåg Grive. Och det skulle inte förvåna mig om det var han som kom på "stockholmsvitt". Visst är varmsvart fint.

Stort o smått x2: Lovar bild, kanske redan till helgen. Och priset är oslagbart!

Knasterfaster: Tack! Jag är glad för att du delade med dig av den kunskapen.

Chrissan sa...

Är väl inget fel på svart?;)

DDT sa...

Annars kan man alltid festa till det med lite gladgrått.

Jos sa...

hahaha, strålande!
tänkte också på Grive och "mörkvitt", men så är jag 30+ med nya silvriga stänk.;-)

Singelmamman sa...

Chrissan: Inte alls, faktiskt.

Tjockisen: Eller hur! Gladgrått är det nya svarta.

Jos: Silvriga stänk, låter Grive!