torsdag 17 februari 2011

Hej vänta mummel mummel här står det mummel tror mummel

Sitter på en stol i mitt rum på jobbet och lyssnar på IT-telefonteknikern som ska lösa det sjuttioartonde problemet med min mobil. Den här gången är det kalendern som inte vill bli synkad mellan dator och mobil. Den duktige, men mycket mumlande, teknikern tror sig hittat problemet. Det går inte att radera en kalenderhändelse från mobilen och tro att den ska synka med datorn. Tvärtom funkar... Så i detta läge, just nu är jag en synkhändelse från att byta mobil. Och därför ska jag ge alla, även Realisten och Sus, chansen att berätta här för mig varför jag ska ha en ajfån. Så ös på bara, ge mig dina bästa argument. Jag känner att jag är ganska mottaglig just nu.

7 kommentarer:

Nina sa...

man ska ha iphone för att de är snygga, kanonbra... man kan göra nästan allt med en iphone! Lättanvända är de också, och om det är något som man inte förstår så finns det så många förståsigpåare som förstår åt en för att de också har en... istället för att man har en ovanlig modell som ingen förstår sig på alls! men framför allt så är de snygga! Det viktiga är ju inte hur man mår utan hur man ser ut! :-)

Fru Venus sa...

Jag börjar bli mer och mer inne på att skicka brev, fast jag ska just maila dig.

Nica sa...

Att ha en iPhone med sig, är som att ha en minivariant av sin dator i fickan!
Jag fullkomligt ääälskar min. Och förstår inte hur jag klarade mig utan min lilla darrrrling förut :)

Plus att det finns enormt många härliga appar till den!

Maj Korner sa...

Man ska ha en Iphone för att andra ska tycka man är .. inne? Att man har råd, för den är oskäligt dyr. Att man gillar företag som skapar egen standard (läs microsimkort)

Dock ska man inte använda den i temperaturspannet utanför 0 till 30+ för då gäller inte garantin.

Men annars är den säkert bra. Eller nåt.

Sus sa...

Man har inget liv utan en Fåån.
Räcker det?

Singelmamman sa...

Jag är inte övertygad. Så långt kan jag säga, och så funkar min mobil nu. Tror jag.

Snokis sa...

Vilken HTC-modell är det du har egentligen?