onsdag 9 juni 2010

Tredje gången gillt och middag

Kvällens middag blev lite av ett antiklimax, för kallt för att sitta ute vilket vi gjorde, men jättetrevligt och gott. Men vid 19 hade vi, läs tonåringarna, fått nog. Jag föreslog bio, inget vi ens kunde försöka kolla på. Försök till våldgästa goda vännen L, hon var på landet, så vi drog hem. Nu har jag just gjort tonåringarna sällskap med Ben&Jerry. Måste kolla om det verkligen är så illa som jag tror. Att jag faktiskt inte tål glass. Nu är jag ju hemma och nära till el dasso så det är lugnt. Vi har bäddat ner oss i soffan, och Morden i Midsomer får förgylla vår kväll. Och lite godis. Ikväll får det bli lite undantag.

Tänkte lägga ut en bild från ikväll, men eftersom jag ser exakt likadan ut som på förra bilden så struntar jag i det. Du får ha lite egen fantasi helt enkelt. Har du gjort något annorlunda i kväll?

6 kommentarer:

Maj Korner sa...

Meh, du glömde ju berätta om presenterna!

Singelmamman sa...

Maj: Aha! Äntligen en ovservant läsare. Du får en guldstjärna.

Cattas liv och tankar sa...

Kul att se dej på bild! Alltid trevligt med ett ansikte då man läser bloggar!!

Singelmamman sa...

Maj: Ser att jag missat ett b i ditt svar...

Catiiis: Tack, jag är beredd att hålla med. Men lite av spänningen försvinner ju.

Fru Venus sa...

Japp. Fick mitt bankkort tillbaka, tomt. Nähä...?

Singelmamman sa...

Fru Venus: Kul, inte. Du är modig du som lånar ut kortet.