tisdag 8 juni 2010

Åtta månader kvar!

Ja Realisten, nu är det du och jag! Det känns tryggt.

8 kommentarer:

Realisten sa...

Härligt! Underbart! Vad glad jag blev nu. Och att någon lyckas göra mig glad denna dag är ett under. Bara en sån sak.

Realisten sa...

Och nej, vi är inte kloka. Men det underlättar är jag övertygad om.

Fru Venus sa...

Ja ni, två "okloka" härliga tjejer, se upp i backen!! :-D

Singelmamman sa...

Realisten: Och jag blir glad att jag lyckas göra dig glad, en sån här dag.

Realisten: Klart det underlättar, det gör det varje dag. :-)

Fru Venus: Jag tror att det är andra som ska se upp...

Maj Korner sa...

Det var värst! Jag är imponerad!

Singelmamman sa...

Maj: Hm, du kan nog vänta med det, vi har inte sett hur länge blåbärsdrickan räcker.

Veronica sa...

Nix, du är officiellt klassad som inte riktigt klok i min bok iaf. *snurrig i skallen*

Lycka till! Du kommer så klart att fixa det! *krama*

Singelmamman sa...

Veronica: Tack! Jag tror dig :-D Kram!