söndag 13 juni 2010

Morgonpromenad

Är inte uppe med tuppen men tar en rask promenad, samma sträcka som igår, på samma tid. Skönt. Sen väcker jag tonåringarna och gör havregrynsgröt. Senare på dagen åker vi till kära vännens sommarstuga. Ikväll äter vi middag på den lokala puben. Kanske bästa arbetskamraten G med man hunnit hem från deras Elvisresa och håller oss sällskap.

På promenaden inser jag att den där Suzan är en klok brud (fast det visste jag ju innan förstås). Så nu tänker jag tävla igen, om ett par Walking trainers! Inser att jag kommer att ha stor nytta av dem när jag promenerar. Och se så glad Suzan är över sina! Tävlingen pågår till och med den 24 juni.

Walking Trainers - Stavlösa stavar!
*Just nu pågår en utlottning på
Ett dussin pannors blogg,du kan just nu vinnaett par Walking trainers - stavlösa stavar.
* Walking trainers är ett enkelt och smidigtträninggsredskap som används vid såvälpromenader, powerwalking och löpning.
* Walking trainers är ett diskret alternativ tillstavar som du enkelt kan lägga i väskan eller fickornanär du promenerat klart/ska in i butiken/på bussen.
* Walking trainers stärker hand- underarms-och överarmsmuskulaturen samtidigtsom blodcirkulationen ökar.
* Walking trainers passar för den som vill ha liteextra utmaning på promenaden eller löparrundan.Fungerar även som lätta hantlar vid träning
* Walking trainers kan också användas vid lätt massage.
Var med och tävla du med på
www.ettdussinpannor.blogspot.com

3 kommentarer:

Fru Venus sa...

Hmpf... OM jag mot förmodan en dag TRÄNAR med stavgång så vill jag att alla SER det! Ska jag vara med att du har dubbel chans då?

Singelmamman sa...

Fru Venus: :-D
Om du vinner Walking trainers kan du få mina stavar. Bytt é bytt liksom.

Singelmamman sa...

Sus: Det trodde (tror) jag också att man kan använda dem till... *hoppas*