onsdag 14 april 2010

Jag shoppade


Rosa converse. Nu är det vår.

12 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Vilka rackarns coola skosnören! *avundsjuk*

Realisten sa...

Heja! Eller jag menar fina!
Dom där är ju coolare än mina....hmmm...det gillas inte riktigt.

Mina dagar sa...

Superfina! Är det typ gummisnoddssnören? Fint!

Tänk att ALLA ÄLSKAR New York! Jag måste nog åka dig någongång.
Samma sak hör man ju också om Thailand.
Har aldrig hört något negativt om dessa ställen!

Kram Eva

Gafflan sa...

Så snygga dojs! Gillar skosnörena och färgen :)))

Fru Venus sa...

Vad är det med mig som inte fattar den här "Converse-grejen"? Är det BARA det att jag är gammal eller... Fast det "låter" som om de passar dig!

Singelmamman sa...

Nilla: Ja de är verkligen coola. Fast de sitter på mig.. ;-)

Realisten: Inte finare, fina som dina! Vi komplutterar varandra när vi ses ju!

Mina dagar: Ja det är gummisnoddssnören. Och mycket pilliga att knyta :-D Och ja, jag är fascinerad över att NY var så häftigt som alla sa. Och så vansinnigt stort. Jag ska tillbaka.

Gafflan: Tack!

Fru Venus: De här stod och skrek i butiken: "Singelmamman kom och ta oss vi tillhör dig". Och banne mig; det gör de!
PS. Converse är coola, på alla.

Tigris Predikantan sa...

Ja, den färger gillar jag!
:)

Petra sa...

Och jag har precis köpt ett par gröna, jag är lika glad som du - och har liksom du lagt upp bild på bloggen. :-)

Funderar nu på ett par hallonröda. Mycket vill ha mer...

Mollamaja sa...

Väskor och skor :-) Converse är såå coola, Love it! :-)

Maj Korner sa...

Läckra hål i skorna! Alltså de där där snörena ska in.

Jag skulle också vilja ha Converse men min dotter har förbjudit mig för att jag är för gammal. Ibland har hon rätt.

Sus sa...

Men coolast!

Singelmamman sa...

Tigris: De är en underbar rosa färg.

Petra: Och jag vill ha bruna eller senapsgula!

Mollamaja: Jajjamensan, både väskor och skor.

Maj: Hm, hon är kanske klok och har rätt ibland, men converse kan alla ha! Jag såg en dam, en verkligt snygg dam, i låga converse. Supercoolt!

Sus: Tusen tack!