måndag 5 april 2010

Gör som jag alltid har gjort

Men se det har jag inte gjort idag! Nä jag har just packat klart och det har nog aldrig hänt tidigare. Vanligtvis packar jag precis innan jag måste rusa. Det känns väldigt konstigt och lite frustrerande, vad ska vi göra nu? Kära vännen gör sitt bästa, han har lagat en jättegod citronkyckling med tomatsallad. Och till det ett Alsacevin, som efterrätt våra vänner Ben&Jerry, och om vi inte stupar av trötthet så har vi lite ost, kex och rödvin.
Jag känner att jag tjatar, men imorgon drar vi till New York och det ska bli så oerhört kul att åka med tonåringarna dit! Ja och att åka själv, eftersom jag inte har varit där. Jag har en nästan helt tom resväska dit...

Jag kommer att blogga imorgon bitti från Arlanda, sen vete sjutton, jag kanske inte jagar en dator, eller så hittar jag en utan jakt och då blir det blogginlägg.

14 kommentarer:

Fru Venus sa...

Jag önskar dig och din familj en underbar resa, hoppas NY tar er med storm! Ser fram emot allt du har att berätta när ni kommer hem. Var försiktiga! Kram

Singelmamman sa...

Fru Venus: Tusen jättetack! Allt kommer här så småningom. KRAM!

Petra sa...

Ha det så jättebra i stora äpplet! Ska bli kul att få rapporter när det blir dags!

nillas liv på pinnen sa...

New York kan man väl inte tjata om för mycket.

Ha en härlig resa!

(Och blogga bara när du råkar få syn på något internetcafé, det kan ju inte bli så ofta för i NY har de nog inte så många såna.)

Singelmamman sa...

Petra: Tack det ska vi. Jag lovar. Och så tänkte jag att vi kanske kan ses någon gång när du är i stan.

Nilla: Tack för att du står ut med tjat och uppmuntrar det. Är det sant? Inga internetcaféer i NY? Märkligt. *Va, jag blond...*

Maj Korner sa...

Smart med tom väska dit, den kommer vara knökfull hem! Ha det så kul nu!

Realisten sa...

Ha det underbart! Och du kan väl försöka göra något litet blogginlägg i alla fall...annars kommer det här bli riktigt jobbigt. Massa dagar utan dina blogginlägg. Nej. Det går inte!
Just ja, jag ska ju följa med...

Mofs..helt enkelt sa...

Take care, enjoy the moment.

Singelmamman sa...

Maj: Jag hoppas den är full hem. och jag lovar att ha superkul.

Realisten: Äsch så säger du till alla. *mycket smickrad* Ja, var är du? Har ju inte kunnat packa klart ännu...

Mofs: Tack. Lovar.

Mina dagar sa...

Jag säger bara....NJUT AV LIVET!

(åååh..va jag är avis)

Kram Eva

Madlar sa...

Mmmm, härligt att resa med tonåringarna. Blir säkert kanon, hoppas ni har tur med vädret så ni även kan bese NY till fots. Ser fram emot bilder :)

Realisten sa...

Jag är på väg!

Singelmamman sa...

Eva, Mina dagar: Mitt mellannamn är Njut av livet så det lovar jag att göra.

Madlar: NY lovar uppemot 25 plusgrader! Och inget regn. Så till fots lär det bli mycket. Och bilder ska det bli mycket.

Realisten: Jippi!!

Suzan sa...

Will miss you a lot!!!!!