onsdag 3 mars 2010

Vissa människor alltså!

Jag hade inte lyckats klura ut någon bild, kände bara att jag nog skulle gilla henne när vi träffades. Och så rätt jag hade! Yasha en helt underbart inspirerande perseon och snygg! Och champagneälskare! Jag bjuder gärna hem mig till henne och äter! Och så jobbar vi nära varandra, så lite lunchträffar ska vi nog hinna peta in också. Så kul det är att träffa bloggare i riktiga livet och få både namn och ansikte.På köpet fick jag träffa hennes dotter! Lika mycket energi hos henne som hos Yasha!

4 kommentarer:

Veronica sa...

Jag bugar och rodnar. Söt du är! Och det är bara så, vissa människor tar man helt enkelt bara till sig. Magen säger ja och så är det klart.

Välkommen till norra slumområdet. Champagnen är redan kall!

Singelmamman sa...

Yasha: Slumområdet lockar! Jag kommer. Och min flaska hinner kylas medan vi börjar med den redan kalla!

Realisten sa...

Många människor retar jag upp mig på utan betänketid.:)

Singelmamman sa...

Realisten: Ha ha ha! Samma här.