söndag 7 mars 2010

Sent som sjutton och Buzzador

Har alldeles glömt bort att skriva om att jag tack vara bloggerskan Yasha (som flyttat från sin blogg till en ny) nu har blivit en Buzzador, tror jag att det heter. Och som första produkt prova på Lovefilm. Det är inte bara kärleksfilmer utan alla sorter, och först ut kom Flickan som lekte med elden och Flickan. Det är alltså jag själv som valt filmerna. Nästa omgång filmer som kommer är Sommaren med Gösta och Bröllopsfotografen. Det verkar vara ett helt ok sätt att se film på, och nog billigare än att gå på bio i det långa loppet. Men, nä jag kommer inte att fortsätta, eftersom jag varannan vecka knappt ser på tv och varannan vecka får boka in den tid då jag absolut vill se på tv, så skulle det bli alldeles för dyrt för mig. Men för dig som har mycket tv-tid men inte tycker att det finns så mycket att se, för dig är det nog en alldeles god idé att prenumerera på film. Snabba är de i leveransen och det är ett jätteplus.

Inga kommentarer: