tisdag 16 februari 2010

Ska nog också småpacka

Det verkar vara en sammansvärjning i bloggsvängen. Den ena efter den andra och den tredje drar iväg och snart står Singelmamma ensam kvar och vinkar med en näsduk. Eller troligen en dammtrasa eftersom jag börjar tro att jag fått nya vardagsrumsmöbler, de svarta är nu utbytta mot grå/vita. Själv har jag och tonåringarna bakat lite morotskaka som ska med och förgylla min torsdagsfika.

Imorgon ska jag packa, eller snarare bli packad. Då är jag på middag på jobbet, och jag har själv bestämt mängden vin som ska inhandlas! Japp på en vanlig onsdag.

6 kommentarer:

Suzan sa...

skål!

Mitt i Fågelsången sa...

Kul med aktivitet på jobbet!

Du är inte ensam om att stå kvar när alla andra packar..

Själv måste jag packa mig iväg och fixa pass om jag ska kunna joina i resesvängen. Det är som bortblåst efter husvisningen.

Realisten sa...

Du är inte ensam. Jag stannar här.
Och jag behöver väl inte påpeka att jag inte tror på att du kommer att lägga dig tidigt?

Singelmamman sa...

Suzan: Skål och kom ihåg; inte träna magen... ha ha! :-)

Mitt i: Men usch för allt tappat och bötat! Men grattis till det fina radhuset!

Realisten: Det känns tryggt. Och nä, du behöver inte påpeka det... hmpf

nillas liv på pinnen sa...

Jag kan packa ner dig i resväskan lite...?

Singelmamman sa...

Nilla: Allra hjärtligaste tack! Gärna. *Tar med mig tandborste och pass.*