fredag 20 november 2009

Irl som vi säger

Kan meddela att Stort o smått kom iväg enligt planerna från Göteborg, på sin färd mot stora staden i norr. Snart kommer hon och jag att sitta här i min skrubb med champagnen. Det vill säga om hon kan klara av den vägbeskrivning hon fick av mig. Hon kommer att beundra mina växter, de har precis fått vatten så de överlever nog dagen. Hon kommer storögt, jag lovar det! försöka förstå vad jag är för en människa genom att se på mitt rum. Hon kommer att tvivla på att hon gjort rätt val när hon bestämde att vi skulle ses. Men hon kommer vara här och vi ska ses och det ska bli så kul!

Dagens citat:
George W. Bush - Jag vet att vi människor och fiskarna kan leva i fred med varandra.
Citatet har självklart inte ett dugg med texten ovan att göra.

1 kommentar:

Agneta sa...

Din vägbeskrivning var hur bra som helst! Jag har kollat kartan och om inte Eniro är helt kassa ska jag nog hitta! Utan att behöva ringa och fråga om vägen!
*peppar peppar* ska jag kanske lägga till.