måndag 23 november 2009

Andra inlägget

Hej igen!

Idag har varit en fantastisk dag så här långt. Måndag och hela veckan är som ett oskrivet blad, solen har strålat och november är fantastisk. Precis som du! Tänk att du går ut och ler och du märker hur hela mk lö mklaö.. vad gör du? SLäpp tangentbor jklklkljö ö ...... nämen...

Singelmamman här och tar över! Nä nu får det vara nog! Jag inser att det var ett stort misstag att anställa optimistcoachen, han får sparken direkt. Jag struntar i LAS och provanställning, jag hade ändå inte hunnit skriva på avtalet.

Komma här och svamla om fantastisk måndag. Nån måtta får det vara. UT NU!

7 kommentarer:

Realisten sa...

Puh! Skönt! Nu kan man andas ut.

Singelmamman sa...

Realisten: Jag med, är dock osäker på om faran är helt över. Den som har en lever får se.

mockapocka sa...

Heja singelmamman. Ut med ha/on bara! Jag blev helt trött och ofokuserad när ha/on skrev. Välkommen tillbaka!

Agneta sa...

Bra jobbat! Komma här och vara positiv! *baaaah*
Det är en grå och mulen och sketen måndag idag. Så är det bara.
Nu ska jag äta godis med mina barn, för att överleva!

DDT sa...

Jag väntar fortfarande...
Imorgon kanske? Annars tänker jag skriva till någon form av ombudsman och klaga.

Singelmamman sa...

Mockapocka och Stort o smått: Ja det var ingen hejd på det, men när det började pratas om glada måndagar. Där gick min gräns.

Tjockisen: Nja, kanske du kan försöka locka fram barnet i dig själv?

Kommandoran sa...

Äsch, det är väl i ärlighetens namn urttrist att läsa det optimister skriver (eller höra på dem också bevars)? Nä, tacka vet jag bittra, buttra, operfekta och avundsjuka människor, de är ju mycket roligare! Obs! *Ej ironisk*