Visar inlägg med etikett havet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett havet. Visa alla inlägg

fredag 20 november 2009

Irl som vi säger

Kan meddela att Stort o smått kom iväg enligt planerna från Göteborg, på sin färd mot stora staden i norr. Snart kommer hon och jag att sitta här i min skrubb med champagnen. Det vill säga om hon kan klara av den vägbeskrivning hon fick av mig. Hon kommer att beundra mina växter, de har precis fått vatten så de överlever nog dagen. Hon kommer storögt, jag lovar det! försöka förstå vad jag är för en människa genom att se på mitt rum. Hon kommer att tvivla på att hon gjort rätt val när hon bestämde att vi skulle ses. Men hon kommer vara här och vi ska ses och det ska bli så kul!

Dagens citat:
George W. Bush - Jag vet att vi människor och fiskarna kan leva i fred med varandra.
Citatet har självklart inte ett dugg med texten ovan att göra.

lördag 20 juni 2009

Jag klippte med ögonen och vännen gräset

Satt och halvsov i solstolen. Vaknade till lite när gräsklipparen lät för nära. Sen har jag inte gjort något, jo jag har packat. I morgon drar jag iväg till en ö i Stockholms skärgård. Ön saknar el, så vi får se när jag kan ha kontakt med bloggvärlden.

Gårdagen bjöd på grillning, picknick, galen kvinna, och trevlig kvinna med föräldrar. Allt tillsammans med en rejäl mängd vin. Kul var det, och sent blev det. Och nu är det godnatt!