fredag 27 november 2009

Spik i natten

Ibland, eller ganska ofta faktiskt, gör jag saker spontant. Mycket spontant. Igår kväll var jag väldigt spontan. Jag kom på, när jag kom hem från goa varma krogen att den där julkransen till ytterdörren skulle upp. Och så sprang jag ut med spik, hammaren och krans. Och i ett nafs satt den där den ska. *stolt över mig själv*

Det spontana i att spika så sent, jag hade i princip redan klätt av mig, det mesta, så jag stod i trapphuset runt halv midnatt, som gud skapat mig, fast några kilo tyngre. Jag hoppas att mina grannar inte blev väckt av mitt bankande och tittade ut just då.

Ler mina grannar extra brett när jag möter dem så kommer jag att misstänka det värsta.

8 kommentarer:

Agneta sa...

Hahaha!!! Du är ju för rolig! =)

DDT sa...

Så kul förtjänar inte mina grannar att ha det...

Vita sa...

Det låter lite kinky, tycker jag

Suzan sa...

hahaha..

Anna sa...

Japp, ser scenen framför mig. Hahaha...

sofia sa...

Jobba på grannsämjan. Det där gör nog susen.

nillas liv på pinnen sa...

Gå runt och ring på och fråga om de såg dig, vetja. Då får du veta direkt.

Singelmamman sa...

Stort o smått: Jag hoppas grannarna tycker det också.

Tjockisen: Jag tycker kanske inte att mina grannar förtjänar så kul heller.

Vita: Ja, trosor, hammare och julkrans...

Anna: Usch då, försök göra dig av med den bilden.

Sofia: Kanske snarare grannfejden.

Nilla: Nja, näe, tack för förslaget men jag tror inte det.