söndag 14 augusti 2011

Men herrejösses!

Jag har fått min hundrade! Etta nolla nolla, 100, följare!! Wow typ liksom. Men... Susanne, jag skulle gärna vilja ha en möjlighet att skicka en liten sak till dig men du har inte någon blogg eller kontaktväg, vad jag kunde se. Och så har du fått något skit på din profilbild. Du borde byta den, ifall det är något hemskt virus. Vilket jag faktiskt tror att det är. Men du är varmt, varmt välkommen hit! Mejla mig på: antitanten@spray.se.

Alla ni andra underbara, 99 följare. Ni gör också min värld lite bättre, varje dag, men det tror och hoppas jag att ni vet!

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Stort grattis till nr 100. Måste nästan firas va?;)

Madlar sa...

Virus? Hahhhaa....kul kommentar även om jag har noll sportkoll.
Å grattis till hundringen....om jag inte minns helt fel så var väl du min hundrade?

Sus sa...

Men du vet ju vart jag bor...? ;-)

Fru Gårman sa...

Yee!! Grattis! Jag har 5 kvar till 100, Ynka fem! :)
Kramen!

Singelmamman sa...

Chrissan: Ja absolut! Här ska firas, imorgon. Efter jobbet. :-)

Madlar: Ja, jag var din hundrade och fick en jättebra bok och choklad till. Det glömmer jag inte.

Sus: Det är tur det, att jag vet och att du bor där!

Fru Gårman: Då hoppas jag att de ynka fem kommer genast. Kanske läge för en ny bloggträff för att fira detta!? KRAM

Petra sa...

Och jag har "bara" 17... Men du är ju en av dem så jag är glad ändå. :)