onsdag 3 augusti 2011

Gör jag just nu

Det är vackert här.
Published with Blogger-droid v1.7.3

6 kommentarer:

Snäckskalsdalen. sa...

Är det så fint på ön med det lustiga namnet, Tjockö.....där borde jag bo....urrrk....
Ja, jag säger till när jag skördar cannabinumbladen...skickar en röksignal!
Kramar

Ellen sa...

Och. Fasonen vad ljuvligt!!! Den här sommaren är fantastisk på alla vis!

Gafflan sa...

Fantastiskt vackert! Å bubbel till det vackra passar utmärk tycker jag.
Kram

Monica sa...

Tjuvläsaren är här och kollar läget...Ha det så gott och må väl.

Fru Gårman sa...

Njuuut! Själv fryser jag som en gnu. Hur fan kan det bli 12 grader kallt efter en dag med 27?! Orkar inte gå in heller, sitter på altanen och fryser...

Singelmamman sa...

SnäckskalsAgneta: Röksignal blir bra. :-) kram

Ellen: Jag håller med.

Gafflan: Bästa bubbel till bästa brudar.

Tjuvläsaren Monica: Du är så välkommen.

Fru Gårman: Vi får dansa soldanser så värmen kommer tillbaka.