måndag 6 april 2009

Jag är uppe, alltså måste jag gå till jobbet

Ge mig ett skäl till att vara uppe nu! Nä jobbet är inte ett skäl, det är orsaken. Nåja, nu när jag ändå kommit så här långt är det väl bara att gå iväg. Försökte nå verkstaden och prata lite om min bil. Men fick inget svar. Kan jag sitta och vänta och hoppas på att de ringer? Varför känner jag mig genast nervös när jag tänker så? Många frågor blir det.
Den här dagen ser ut att bli kanon! Jobbet, möten, träning och hem.
Jodå, eller hur...

2 kommentarer:

DDT sa...

Jag vill bara påpeka att din presentation är genial. Jag avskyr visserligen champagne - men ändå håller jag med dig. Du måste ha hittat en universell sanning där. Djupt!

Singelmamman sa...

In champagne veritas. Som redan de gamla grekerna sa...
Jag bjuder på ett glas när du kommer förbi.