måndag 31 december 2012

Vi startar nyår

Hos Berith och Solveig.



7 kommentarer:

Småländskan sa...

Ha en riktigt trevlig nyårskväll/natt!
Och jag gör som du skrev i ditt förra inlägg, jag vänder blad och hoppas det blir betydligt bättre än det "bladet" som varit. Det ska jag skåla för vid 12-slaget.
Kram

Gafflan sa...

Mycket trevligt! :)

Gina sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! Undrar om inte du och jag har en koppling till Berith på bilden. Har en hundbekant som känner en Berith med en chihuahua med namnet Solveig. Oddset på den kombinationen kan ju inte vara så hög. Min bekant heter Sussie med en chihuahua som heter Julle.

Knasterfaster sa...

Det ser trevligt ut! Håll för öronen på Solveig om det smäller mycket. KRAM och GOTT NYTT ÅR!

Malin Andersson sa...

Gott Nytt År!!!

Suzan sa...

Awwww!!! ❤

Singelmamman sa...

Småländskan: Det skålar jag också för.

Gafflan: Mycket, mycket trevligt.

Gina: Spännannde, det där får du kolla upp!

Åsa Hellberg: Detsamma till dig!

Knasterfaster: Hon är inte så skotträdd så det behövdes inte hållas för några hundöron.

Malin Andersson: Gott Nytt År till dig med!

Suzan: Eller hur!