torsdag 27 december 2012

Oops!

Hamnade visst på en tjejträff. Najs.

11 kommentarer:

Gafflan sa...

Ohhh! Trevligt! :)

Åsa Hellberg sa...

Åh, vad trevligt. jag älskar tjejfester!

Knasterfaster sa...

Tjejfest låter festligt!
Akta dig noga för istapparna. Håll rejält avstånd från husväggar!

Shamrock sa...

vad kul

Fia Fit sa...

Guuud så nice! Själv hamnade jag visst i sängen med sonens Nintendo DS. Det är så jobbigt att jag är bäst av alla på SuperMario. Jag får liksom lov att fixa alla banor ;-)

Skål tjejen!

Fru Venus sa...

Tjejträff är väldigt najs! :-) Skål!

Anonym sa...

Känner att jag också ville vara på tjejfest...
// Hälsningar avundsjuk men en som verkligen unnar dig en kväll i sus och dus ;)

Nina sa...

tokgillar på den!!!

Singelmamman sa...

Gafflan: Verkligen mycket trevligt.

Åsa Hellberg: Jag med!

Knasterfaster: Tack, jag gick mitt i gatan för säker het skull.

Shamrock: Mycket.

Fia Fit: Hahaha! Kommer jag ihåg, att jag själv var tvungen att göra. Hjälpa till... med alla banor, typ.

Fru Venus: Väldans, väldans trevlig.

Livet innan Liten: Tack snälla du!

Nina: Eller hur! Tokgilla!

Pyspunka sa...

Tjejträff. Skojigt och alldeles livsfarligt ;-) !

Singelmamman sa...

Pyspunka: Helt livsfarligt verkligen och vansinnigt roligt.