söndag 16 december 2012

Märkligt mirakel

Jag tror ju inte direkt på mirakel. Men jag tror stenhårt på Locobase Repair. Redan efter en natts användning märker jag skillnaden på det torra och röda skinnet. Det svider mindre, det svider inte alls faktiskt, och det kliar inte. Helt enastående.
Annars är det inte så mycket mirakel med mig. Fantastiskt ont i halsen idag och serienysningar så det tjongar i väggarna. Kanske det inte blir något med att hälsa på mamma, kanske får bli julpimpa lägenheten istället. Men först frukost.

11 kommentarer:

Renée sa...

Locobase repair är ett mirakel! Sådant man bara måste ha hemma ifall nöden kräver...
Finns oxå en annan kräm på apoteket som heter Ceridal, så underbar för torr och skadad hud.

Gafflan sa...

Locobase är väldigt bra. Har haft den till nariga händer på mig själv och på döttrarnas händer när dom var små. Julpimp är kul! Jag har paus nu.
Krya på förkylningen!
Kram

sa...

Bra att den funkar. Som min lilla magnet :) oxå ett mirakel

krya!

Sus sa...

Tack för krämen! Den funkar på läpparna också! Dom man pussas med alltså.

Spader Madame sa...

Klart att det funkar. Och att skriva dem när det ska vara de är så fult att det kanske borde vara fängelsestraff på det?

Singelmamman sa...

Renée: Helt nya insikter för mig.

Gafflan: Ja julpimpet hann jag med lite. Förkylningen verkar dock vilja vara kvar.

Hå: Så underbart skönt att det finns hjälpmedel för oss.

Sus: Torra läppar, vare sig det är de man pussar med eller inte, är inte kul. Jag har fler små tuber till dig, säg bara till.

Spader Madame: Någon form av böter borde det i alla fall vara.

The Queen of fucking Everything sa...

Aha! Skall införskaffas å det snaraste här isf!

Fru Venus sa...

Måste kolla om den finns här, Guldlock skulle behöva något liknande.

Singelmamman sa...

The Queen: Gör det. Du blir inte besviken.

Fru Venus: Hoppas det.

Bitten sa...

Apropå de, dem och dom. Håller fullständigt med dig!

Singelmamman sa...

Bitten: :-)