lördag 14 augusti 2010

Nya maskiner och svett

Sitter på balkongen och eftersvettas i den underbara värmen. Har just ätit frukost efter morgonträningen på Itrim i Enskede. Nya, jätteroliga maskiner! Så nu måste jag komma på hur jag ska kunna träna fler än en gång i veckan på det centret. Jag tränar ju normalt i stan. Annars kommer den här dagen att bestå av att jag gör I N G E N T I N G fram till ca 20. Då ska jag göra mig i ordning för att åka in till Södermalm. Ikväll springer jag Midnattsloppet! En mil på söder med de bästa åskådarna som finns!

10 kommentarer:

Cattas liv och tankar sa...

Åh! Duktiga du som tränar i den här värmen! Lycka till inatt! :-)

Suzan sa...

wow, ska du springa ikväll!! LYCKA TIL!! *love*

Realisten sa...

Heja!

Singel i storstan sa...

Då kanske man ska åka till Söder och och heja lite? Vilken tid börjar det?

Singelmamman sa...

Catiiis: Tack! Det var snällt sagt.

Suzan: :-) Tusen, tusen tack! Kram och puss!

Realisten: Tackar!

Singel: Ja, kom in och heja, det brukar vara en fantastisk stämning. Första starten går 22.

Agneta sa...

Du ska springa! Vad duktigt! Heja dig!
Själv borde jag ge mig ut på en joggingrunda, eller åtminstone en promenad. Men det står lat skrivet i pannan på mig idag....

Veronica sa...

Jag är grymt imponerad. Allvarligt. Hoppas det går superenkelt ikväll! *håller tummarna och jublar*

Jag promenerade 90 min imorse, tillräckligt för mig i värmen. *pust* Gymet igår och gymet imorgon. Träna tillsammans någon gång kanske?

KRAM!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Lat måste du få vara ibland!

Veronica: Tack för ditt peppande! Bra idé! Du kan hänga med mig en gång på Itrim så hänger jag med på ditt gym en gång. Vore himla kul! Kram!

Maj Korner sa...

Spar lite kraft till backen vid Sofia kyrka, annars kan du ge järnet! Heja!

Singelmamman sa...

Maj: Jag gjorde som du skrev. Och tack för dina peppande ord.