fredag 27 augusti 2010

Hemvändarträff

Finns visst ett ord för dem som bor utanför landets gränser och som kommer hem lite random så där. Men jag är bara hemma för att ta på mig en tröja och en annan jacka. Vi ska på Eritriansk restaurang ikväll. Och skaka rumpa är inte min grej. No no. Men kvällshimlen är mycket vacker, jag är liite på lyset och snart får jag träffa bästa tjejkompisarna!

Höres.

PS. Jag har inte tid att svara på era kommentarer i förra inlägget, men jag kommer att göra det, imorgon. Kram!

4 kommentarer:

Realisten sa...

Joho! Lite mer alkohol ska du ha!
Ha en riktigt rolig kväll!

Fru Venus sa...

Just nu fattar jag inte hur du orkar...;-) Drick upp rabarbervinet, kanske med d......

Suzan sa...

skål o puss! =)

Singelmamman sa...

Realisten: Japp, lite mer alkohol blev det..!

Fru Venus: Nä men glömde du det också! Och nä d dröjer...!

Suzan: Tusen tack och skål! Kram