fredag 5 april 2013

Vad ska jag säga?

Annat än att Café Opera är som en Ålandsfärja på land.

7 kommentarer:

Realisten sa...

Hahaha! Då förstår jag precis vad du menar så du säger nog helt rätt. :)

Anonym sa...

Du menar att köttbullar och mos säljs baserat på vikt, extrapris på snus och svinkalla toaletter? /V

Anna lever i dag sa...

Aha Ha Ha!!

Tack!

Singelmamman sa...

Realisten: Du förstår helt rätt.

Anonyma V: Mycket "dofta gott, alkohol och spontandans så fort man hör musik.

Fru Fransson: Var så god. Det var så lite så.

Anonym sa...

Jag försökte komma in där en gång, men det gick ingen vidare för de fråga legg och jag tror inte jag var 16 fyllda. Vi drog till Engelen istället om jag minns rätt och där var de inte lika noga. Eller så hade jag åldrats väääääääldigt mycket på vägen... :)

Knasterfaster sa...

Gungar det under fötterna?

Singelmamman sa...

Anne med e: Men så är det också en väldigt låååång promenad till Engelen.

Knasterfaster: Knye för mig, men för en del andra så småningom.