fredag 19 april 2013

Roligast just nu

Så trött i huvudet och kroppen att jag satt och väntade på hjälp här hemma i tio minuter. Bara för att inse att jag är hemma själv. Och alltså måste sträcka mig efter fjärrkontrollen. Lyckas på andra försöket och hamnar på QI. Livsandarna vänder åter! Detta underbara brittiska frågesportprogram som inte liknar något annat. Stephen Fry är ett geni!
Tidigare, efter jobbdelelen av dagen, mötte jag Malde som överräckte två dyra, på många sätt, biljetter till mig. Jag kan glatt konstatera att månaden maj kommer bli en av de bästa månaderna i år.


6 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Japp, Fry är ett geni!

Sus sa...

Jag glömde fråga vem som ska följa dig på Bossen?

För ställer ingen upp går jag med dig. I värsta fall. Om du bjuder på skumpa.

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Stort geni.

Sus: Du får skumpa ändå. Hemlig vän hänger på här...

Anonym sa...

Ta en ipren och vila så känns träningsvärken som inte är träningsvärk bättre hoppas jag.

Singelmamman sa...

Cissispringer: Attans! Glömmer alltid att det finns värktabletter.

Fru Venus sa...

The Boss kommer att pigga upp dig :-)
17 att jag inte ser den kanalen, tror vi skulle gilla programmet.