tisdag 16 april 2013

Tredje loppet och en kavalkad av länkar

Så var det gjort. Anmält och betalat min medverkan i Stadsloppet den 4 maj i Östhammar. En plats jag knappt vet var det ligger. Det är det tredje loppet jag anmält mig till i år, men det första jag kommer att springa. De andra två är Malmömilen och Midnattsloppet. Jag ska självklart springa Vårruset i Stockholm också, och hade funderat på Tjejmilen, men då är jag inte hemma. Sen får det väl räcka för i år.

Jag ska springa de olika loppen med olika men väldigt trevliga tjejer (och en kille, nämligen Sus Hjärtat!). Det är Anne med e och Cissi springer i Östhammar, Suzan och min syster yster i Malmö och så hänger Cissi på Midnattsloppet också. Så himla kul!
Vem vill vara med i mitt lag på Vårruset? Antingen den 27:e eller den 28 maj.

10 kommentarer:

Gafflan sa...

Så bra! Då kan du springa för mig också. Hade jag bott nära dig hade jag ställt upp tillsammans med Sus som champagnefunktionär för det tycker jag verkar jätteroligt. :)

Realisten sa...

Jag är impad. Både av alla lopp och av alla länkar.

Lippe sa...

Hmmm, jag kan ju inte springa.
MEN....jag har varit i Östhammar :)
Jättefin liten stad!

Nina sa...

Men jösses va du ska springa!!! Nästan så jag blir inspirerad att anmäla mig jag också, men i år nöjer jag mig med att läsa om dina löparbravader! Nästa år kanske! =)

Sus sa...

Herregud vad jag måste bära väskor i år..

Åsa Hellberg sa...

Tjohej, vad häftigt!

Anonym sa...

Det ska bli såååå kul! Kanske borde ha som mål att springa de där statsloppen, typ ett om året för att ta sig runt i Sverige och se olika delar :-)
Åh sen är det ju väldigt trevligt att få en anledning till att ses och babbla lite med härliga tjejer!

Singelmamman sa...

Gafflan: Men åh! Kan du inte komma hit till något lopp och hjälpa Sus!?

Realisten: Tack. Jag ska tala om sen om det var någon idé att vara imponerad.

Lippe: Du har en dum rygg du. Jag tror att jag har varit i Östhammar en gång.

Nina: Inte ens ett litet Vår rus!

Sus: Jo du! Det lär bli en hel del jobb för din del.

Åsa Hellberg: Så tycker jag nog också.

cissispringer: Vilken underbar idé att springa i hela landet! Ja, det ska bli jättekul att mötas!

Nina sa...

haha, nä inte ens ett litet vårrus!

Anonym sa...

Jag längtar! Vill springa massa lopp, men avvaktar, måste ju vara tillgänglig för jobb! Den fattige timvikariens lott... Men sjukt kul att vi springer här i Östhammar i alla fall!