onsdag 24 april 2013

Började dagen i hundratio och ökade lite sen

Vilken tur. Jag kom ihåg att ta in träningskläderna som hängt på balkongen. Tänkte lufsa lite imorgon innan jag går till jobbet imorgon. Hade varit lagom käckt att försöka få på sig de kalla och kanske blöta kläderna. Kunde jag inte bara ta ett annat par kläder tänker du kanske. Det hade jag kunnat, om de inte ligger i tvätten. Jag har på tok för lite träningskläder. Det måste bli ändring på det. Så får det bli.
Ändring får det också bli på veckans städplaner. Eftersom städerskan inte kunde komma idag. Får väl damma av mina städtakter och är det fint väder, kanske jag ska ta och tvätta fönster. Nä det kanske jag inte hinner. Jag ska ju måla i helgen också.

5 kommentarer:

Realisten sa...

Lyssna på mig nu: Du hinner absolut inte tvätta några fönster.

Singelmamman sa...

Realisten: Tack! Jag lyssnar på dig.

Sus sa...

Man tvättar inte fönster. Man putsar. De ryktas om att vi ska få nya fönster i år så jag skiter i att PUTSA dem =X

Singelmamman sa...

Sus: Du kan komma och visa skillnaden mellan att tvätta och putsa fönster, hos mig.

Realisten sa...

Alltså det här blev intressant. Jag tycker att putsa fönster och att tvätta fönster är två olika saker.