torsdag 3 november 2011

Så kan det nog uppfattas, också

9 kommentarer:

Sus sa...

Kom hem och träna med mig istället. för jag har just nu ingen lust att gå ut.

Snäckskalsdalen. sa...

Rekrytering - tjänster ska bort.
Driftstörning - det fungerar.
Hur är det med världen numera......jag kan inte påstå att jag häner med riktigt......Kram

Fru Gårman sa...

hahahaha

Maj Korner sa...

Hahaha! Microsoft i ett nötskal!

Singelmamman sa...

Sus: Det borde jag gjort.

SnäckskalsAgneta: Ur led är tiden.

Fru Gårman: Ett gott skratt förlänger käkarna.

Maj: Det kan sägas lite då och då.

Fräsigt sa...

Intresant. Jätteintressant. Snart är jag ur koman. Då ska vi ta igen. Som vi ska. Många flaskor skumpa har uteblivit pga att vi varit i ofas. Man blir ju nästan mörkrädd... Kram. Snart så. Mycket snart...

Shamrock sa...

stämmer nog

Gafflan sa...

Kram.

Singelmamman sa...

Fräsigt: Nästa gång får vi synka oss. Ur slag och i slag samtidigt. KRAM

Shamrock: Ja

Gafflan: Och puss.