torsdag 10 november 2011

Istället för

Jag avstod finsk film på bio med G ikväll. Åkte hem och tänkte träna innan jag gick och la mig, fick ändrade planer. En kvällspromenad med Sus. Så fick både själ och hjärta sitt. Nu är det läggdags. Eventuellt blir det träning imorgon. Annars är det inte hela världen. Den här veckan får anses som en lågpresterad motionsvecka, för imorgon och dagarna tre kommer att gå i festens tecken. Och sjukhusbesök. Styvpappa ligger inne igen. lite vätska i lungorna, lite hjärtklaffproblem, och något mer jag inte kommer ihåg. Men så grinig som han är lär han nog hänga kvar ett tag till.

4 kommentarer:

Sus sa...

Men nästa gång blir det helvantar och mössa.
Jag frös hela kvällen sedan, men själen var varm.

Singelmamman sa...

Sus: Samma här. Med en varm själ gör det inget att kroppen fryser. Jag satt med dubbla tröjor och halsduk hela kvällen.

BloggMamman sa...

Haha, ja de är envisa som synden de där gamla gubbarna!
Ha en trevlig helg!
Kram
BloggMamma- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv

Singelmamman sa...

BloggMamma: Hej, välkommen hit. Ha en trevlig helg du med!