onsdag 9 november 2011

Jag tvekar inte att säga ja

Published with Blogger-droid v1.7.3

8 kommentarer:

Gafflan sa...

Klart du är värd!!
Pöss

nillas liv på pinnen sa...

Haha, fin påse!

Chrissan sa...

Najs!:)

Monica sa...

Absolut!!

Ellen sa...

Det var ju typ det jag sa imorse, bångstyriga kvinna...
Snygg, snyggare, du.
KRAM

MissC sa...

Såklart du är!
:)

Knasterfaster sa...

Kanske mannen bredvid dig har satt en smula i halsen. Jag har väldigt svårt för just harklingljud. De får mig att må illa.

Singelmamman sa...

Gafflan: Tack! :-)

Nilla: Eller hur.

Chrissan: Humörhöjare!

Monica: Snällt av dig!

Ellen: Tusen tack!

Miss C: Nåja, men jag blir glad när du säger det.

Knasterfaster: Jag tror han var dirigent, han satt sen och viftade med fingrarna och lyssnade på musik. Det förklarar visserligen inte harklingarna.