onsdag 9 november 2011

Ni minns va?

Erkänn, du har tittat på bilden flera gånger och googlat honom. För det är väl inte bara jag som gjort så? Nu är jag på väg hem från en väldigt trevlig dag. Jag har fått så mycket beröm idag att mitt ego har nått Zlatannivå. Det började redan innan jag åkte, i en sms-konversation med Fräsiga Ellen. Jag var visserligen övertygad om att hon messade med fel person. I Linköping blev jag hämtad av en person som hade så mycket positivt att säga om mig, och vi har ändå träffats två gånger tidigare.
Nu tänkte jag njuta av ett glas vin i bistron. För att värma upp inför kvällens lyxkrogsbesök. Men fatta min besvikelse. Det är ett fu--ing r e g i o n a l t å g! Får SJ göra så?
Published with Blogger-droid v1.7.3

7 kommentarer:

Anki sa...

Du är värd vartenda ord! Zlatannivå minst!!

KRAM

Shamrock sa...

Nej de får de inte. Det är därför SJ av vissa klassas som en svordom

Suzan sa...

Såg han på tv dagen efter (eller var det samma dag!?) som du skrev om honom...

The Queen of fucking Everything sa...

WOoo- hade det varit jag som hämtade dig i Linköping hade jag haft minst lika mycket till att säga i samma anda=)

Märta sa...

Den där godingen får laga min mat alla dagar i veckan om han vill!
Beröm ska man marinera sig i. Det är bara nyttigt. :)

Anonym sa...

Helle Baby, come to mama, Moahahahaaaa

Singelmamman sa...

Anki: Sluta nu! Jag rodnar väldigt mycket. Kram!

Shamrock: Tack.

Suzan: Åh, det missade jag.

The Queen: Äh men du... är alldeles för gullig!

Märta: Han får laga till vad han vill hos mig med om han vill. Jag har formligen dränkt mig i beröm idag!

Livet innan liten: Eller hur! :-)