tisdag 1 november 2011

Ännu en av dessa dagar

Att jag inte fortfarande sitter i sömnkoma på jobbet kan jag tacka en del av företaget för. Jag hade ett sent eftermiddagsmöte och på det mötet fick jag blodstörtning. Blodtryck och puls steg från halvdöd till maratonpuls. Och nu väntar mig uppdraget att dra det här mötet vidare, högre upp. Grattis Singelmamman.
I övrigt då, jag gick hela dagen med min tröja ut-och-in, ej bak och fram dock. En väldigt stor, röd och fin, finne pryder min näsa precis där glasögonen sitter som bäst och trycker. En likadan finne sitter precis där bh-bygeln trycker som bäst. Hade tänkt fota det och visa, men insåg att du inte är ett dugg intresserad av finnar på mina bröst.
När jag kom hem gick jag ut och gick med Sus till gymmet. Ett alldeles utmattande hårt pass senare stånkade jag hem, Sus gick smidigt. Hon har dock ännu inte lärt sig leka gul bil kan jag säga. Vill ni se hur glatt underliv jag har kan ni titta här.

Nu har jag tryckt i mig några skorpor med ost och två koppar te. Och tänker skaffa mig lite sittsår, är naturligtvis inte supertrött just nu. Blir väl det lagom till det är dags att gå upp imorgon.

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Kör en repris (som jag tror jag förut skrev som kommentar hos Sus)...
Kom igen när du haft en finne på halsen i 21 år.;)

Snokis sa...

Jag är för trött för att sätta mig in ordentligt, men det låter jobbigt. Jag brukar bara få störtnäsblödning.

Petra sa...

Åh, jag hoppas att maken gillar sin finne... (Ok då inte riktigt rätt kön på detta, men ändå.)

Sus sa...

Chrissans kommentar är bland det roligaste jag fått på bloggen =)

Malla sa...

finnar och aviga tröjor låter lite jobbigt!

Singelmamman sa...

Chrissan: Hahaha! Jag lovar att komma igen då. :-D

Snokis: Jag tar nog hellre ngåra finnar lite random.

Petra: :-) Är säker på att finnen gillas!

Sus: Eller hur!

Malla: Jobbigt. Och förvirrande med tröjan å fel håll.