torsdag 7 juli 2011

Svårt att gå och lägga mig


Fast just nu känner jag att jag skulle kunna somna i rödaste rappet. Men rätt som det är så är det kväll, natt rent ut sagt, och då är jag pigg igen. Den här ordningen med jobb och vaken på dagen är helt uppåt väggarna. Inväntar med spänning dagens tonåringars inträde på jobbmarknaden. Deras uppfattning om bästa tid att vara vaken på stämmer bättre med min.
Som om det inte var nog svårt som det är att komma i säng så var jag här om kvällen tvungen att se den rafflande brittiska versionen av Antikrundan. Och det vet ju alla, att bra program går sent.
Published with Blogger-droid v1.6.8

3 kommentarer:

Fru Gårman sa...

Jamen hela världen kan väl anpassa sig efter oss nattugglor tycker jag.

Fru Venus sa...

Just det där i engelska antikrundan är bland det fulaste jag sett, fast det var värt en massa pengar.

Singelmamman sa...

Fru Gårman: Det är på tiden nu!

Fru Venus: Ja, jag hade sålt den på en gång. Jösses så dyr.