måndag 10 augusti 2009

Fem mål på en vecka

Utmanad av Ett dussin pannor som vill veta vilka mål jag sätter för den här veckan. Eftersom Suz är en av dem som har inspirerat mig till att äta GI-mat så ska jag också tänka på vilka mål som är viktiga just denna vecka.
1) Njuta av sista semesterveckan med tonåringarna
2) Komma igång med hemmaträningen igen
3) Komma på nya GI måltider (frukost är jag lite hämmad, blir mest mozzarella och tomat, eller tomatomelett, plus grönt te)
4) Njuta av vardagen, vara här och nu
5) Yoga
Ser väl ut som en vanlig vecka egentligen, bara att det är bra att få det på pränt.

6 kommentarer:

Anna sa...

Låter som en bra start efter semestern, tycker jag... =)

Huvudsaken är att du mår bra av att det du tänker göra eller gör.

Kram, Anna

Ann-Louise sa...

Oj, nu blev jag nyfiken, varför är du tveksam till Dubai??

Singelmamman sa...

Anna: Helt rätt, mitt motto där! Kram!

Ann-Louise: Eftersom det inte är en demokrati. Och kvinnan inte tillåts delta i samhället på villkor som jag gillar.

nillas liv på pinnen sa...

Usch, sånt här är inte ok läsning just nu. Kom igen om 44 veckor.

Suzan sa...

Bra mål!
O testa kesogröt till frukost, eller smoothie =)

Singelmamman sa...

Nilla: Jo du, jag hoppas jag har motivation om 44 veckor. Åtminstone till att komma upp ur sängen.

Suzan: Ok, smoothie, men keso = never ever! Håller hellre fast vid mozzarellan och tomaterna.