söndag 2 augusti 2009

Bortskänkes, kan också ge en slant vid snabb avhämtning

Två tonåringar, yngre tonåringar. Bortskänkes! Vid snabb hämtning kan en slant fås emellan.
Anledning; de har, utan att tala om det, tagit de sista hemlagade marängerna vi hade.
Fan, helvetes, djävla skit. Och jag som var så sugen på marängsviss. Men attans vad de ska få veta att de lever när de kommer hem.

Nu måste jag ge mig ut till affären, och handla något. Lika bra att handla till deras lunch och middag i morgon också. Satan.

10 kommentarer:

trollpackan sa...

Tonåringar?*ryser* Njae...då ska jag ha mycket emellan för att ens orka tänka tanken*fniss*

Singelmamman sa...

Trollpackan: Äh egentligen är de ljuvliga.

nillas liv på pinnen sa...

Well, jag har ju redan två så varför inte två till?
De små liven bidrar ju till att man känner att man lever iallafall, och det är ju bra.

Maj Korner sa...

Du kunde gott ha låtit bli att handla till deras lunch och istället bara ryckt på axlarna och sagt "Vente" när de frågade om det fanns mat.

Singelmamman sa...

Nilla: Ja man tror att man håller sig ung med småbarn. Men icke, det är tonåringarna som håller en alert.

Singelmamman sa...

Maj: ha, ha. Ja det skulle jag gjort. (Lustigt att våra kommentarer kom samtidigt)

Monica sa...

näää tack har redan två vet hur du har det ....

Singelmamman sa...

Monica: Äh, två mer eller mindre...

Ann-Louise sa...

Vi kanske kan byta? Jag menar, de slyngliga odågorna har väl lite social kompetens, så att när de kommer till främmande folk blir just som...hm, folk? Fast mina sover mest hela dagarna, så just nu är de inte till så mycket besvär;)

Singelmamman sa...

Ann-Louise: Helt rätt! De funkar så, tonåringar generellt. Och just det ja, måste ringa och väcka dem, för de vill egentligen inte sova, säger de... ha, inte för att jag tror på det precis.