söndag 9 augusti 2009

Balkongläge

Så, lite GI middag, på balkongen. Har haft det oförskämt skönt och soligt på Åland. Blivit myggbiten. Över 20 bett bara på högerlilltå. Den svullnade upp fin fint och är fortfarande lite rödlätt-lila och svullen. Snyggt till kjol och skor med öppen tå.

Bilder på alla vackra vyer inkl. svullna myggbitna fötter kommer. Men inte i kväll. Måste ägna mig åt att komma tillbaka till verkligeheten. Ska ju jobba i en och en halv dag innan jag fortsätter min semester.

Men i morgon kommer bilderna.

8 kommentarer:

Mofsan sa...

Då tänker jag vara värre-JAG HAR TVÅ VECKORS SEMESTER-om du missat det....
*nanannanana*

Singelmamman sa...

Kära Mofsan: Int har jag missat det inte! Och tur med vädret har du också. Själv tänker jag fortsätta låtsas att jag har semester även efter den 17 aug. *tänker att det säkert funkar*

Agneta sa...

Jaaa! Du är tillbaka!

Singelmamman sa...

Stort o smått: Men hallå! Nu rodnar jag ju hemskt mycket. Tack för ditt glada utrop!

Veronica sa...

Vad trevligt att du är tillbaka!

Singelmamman sa...

Yasha! Tack snälla du för kommentaren!

nillas liv på pinnen sa...

Välkommen tillbaka!
*hoppas nästa semester blir lite kortare*

Singelmamman sa...

Nilla: ha ha! :-) Nästa semester ska datorn inte vara längre bort än att jag kan känna den om jag sträcker ut handen. Basta.