onsdag 19 december 2012

Statusuppdatering (ett gnällinlägg)

Svetten rinner längs hela kroppen. Snoret med höll jag på att skriva, men jag stoppar oftast snoret direkt vid näsan. Sårig höger armhåla och högerbröst. Hud som flagar och blåsor som kliar och svider. Huvudvärk, yrsel och ett fantastiskt dåligt humör.
Men annars är det bra. Jag roar mig med Svt Play och Hanna Hellquists Jakten på det perfekta livet. Tvättstugan finns inte en chans att orka ner till. Kan inte riktigt bestämma mig för om det är bra eller dåligt.

Och dessa djävla blomflugor!

15 kommentarer:

Nina sa...

Men så du mår!!! Tycker genast du skall sluta upp med det och bara ha det gott! Så största kryapådigkramen till dig och ja, tvätta kan man göra en annan dag... det behöver inte ens vara imorgon! kram!

Åsa Hellberg sa...

Blomflugor?
Du yrar, bra att du ligger ned och kollar tv.

Fia FIT sa...

Krya på dig <3!

Gafflan sa...

Men fy! Ingen bra dag alls.
Krya på dig!
Kram

Agneta sa...

Krya på dig!
Kram!

Shamrock sa...

Låter för j-igt. Ska jag komma över med lite skumpa så att du mår bättre?

Sen säger jag som Åsa: Blomflugor??

Knasterfaster sa...

Tur du mår bra annars för så där dåligt är det inte roligt att må i längden. Snor som rinner är äckligt även om det bara hinner rinna till överläppen.

Singelmamman sa...

Nina: Tack snälla du! Din kryapådigkram känns ända hit.

Åsa Hellberg: Lite yr är jag. Men flugorna är verkliga.

Fia FIT Tack!

Gafflan Ingen bra dag alls. Men tack för din omtanke.

Agneta: Tack, det ska jag.

Shamrock: Ledsen att säga, men idag är en av dagarna när jag inte vill ha skumpa. Ja. Blomflugor, är det så konstigt.

Knasterfaster: Nä jag tänker inte må så här i längden. Jag ger det till fredag.

Spader Madame sa...

Härligt att du har en enkät att roa dig med. But seriously, get well soon!

Jag brukar svänga mig med litet engelska nu och då, ifall du undrar! KRAM!

Realisten sa...

Nu tar du och kryar på dig! Det är en order!

Singelmamman sa...

Spader Madame: I will. tro mig. Jag svänger mig också.

Realisten: Ok. Tack.

Madlar sa...

Hej skruttis. Vad eländigt du mår, hoppas du kryar på dig till jul och ledigheten. Nu är jag tillbaka í bloggträsket och ska läsa ifatt dina inlägg. Kramen M

Singelmamman sa...

Madlar: HEJ! Jag såg det. Välkommen tillbaka! Du är efterlängtad. Av mig. Kram!

Anonym sa...

Värmländska Hanna och Jakten på det perfekta livet lät bra. Resten tycker jag du ska glömma. Ingen höjdare!

Hoppas kommande dagarna känns mindre kliig och svidig och att du kan njuta av ledigheten.

God Jul och Gott Nytt År!

Singelmamman sa...

Ett stenkast: Tack. Det känns absolut mycket bättre idag! God Jul och Gott Nytt År!